RSS
Post Icon

Setiap Kelahiran Baru Pasti Akan Diikuti Dengan Kematian.. Begitulah Sebaliknya..

Salam.. 

  Samat Pagi Semua.. huhu Semlam aku ada post pasal kematian anak bulus aku yang manja.. hmm.. ari ni aku nak cerita pasal kelahiran anak-anak bulus aku yang terlebih dulu dilahirkan.. Selalu macam ni.. mati ramai-ramai dalam seminggu.. nanti pasti akan ada penggantinya.. dan jumlah anak-anak bulus tetap sama takkan berkurang sebabnya pergi sekor.. kang datang dua tiga ekor.. huhu

  Ni gambar anak-anak bulus yang baru.. dalam seminggu mati 5 ekor tanpa sebab yg boleh dikesan.. tapi dalam seminggu jugak kuar 5-6 ekor .. wuhuuu~ meh tgk ni.. 


tudiaaa... anak2 bulus (anak siGebu ni) hik3


 Ni anak-anak si Gebu.. dari 7 tinggal 4 jek.. ari2 mati.. smlm mati.. pagi ni pun mati jugak.. adui.. susahnye jaga anak2 kenit ni.. harap-harap sangat yang 4 ni sihat-sihat belaka.. aminnn...



anak-anak siBelang

  Ni anak-anak siBelang ni.. beranak kat banglo kucen bakang umah.. tapi dia angkut anak-anak dia kuar nyuruk kat celah2 atap umah sebelah banglo tu.. tapi aku bawa masok dalam umah le sebab smlm dgn ari ni ujan lebat sangat.. sian.. bila pk balik.. anak-anak bulus yang dibiarkan membersar dgn sendri kat luar lagi sihat dan demok dari anak-anak bulus yang membesar dalam umah.. nape ekk? (tgh mengkaji) huhu..

   Sume anak-anak bulus ni tade nama lagik.. sampai da tatau nak letak nama apa.. ramai sangat..

Nanti da ada nama aku update okay ;) daaaa~~!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment