RSS
Post Icon

Penambahan 'Rakyat-rakyat' Kat Umah..

Okay next!! penambahan rakyat-rakyat kat umah aku ni.. huhu mari berkenalan ( yang idup lagi la hehe :-p )


si BUBU.. pemberian pakcik aku.. huh.. sangat manja and paham apa org cakap.. dgr cakap jg dia neh.. suka makan jagung dan nenas... hehe tapi sayangnye dia da tade :( R.I.P bubu.. :-* muaahhh!

  ni yang mata bulat ni.. BB.. girlfriend Bubu.. keh3..  comel tak? garang ni budak ni.. Tapi garang-garang pun dia baik hati.. salu jadi ibu tumpang susu kat anak2 yg len.. manje.. tu sebab sayang dia.. dia ni ada lagi.. alhamdulilah.. kalo dia ilang.. aduiii.. leh sakit jantung wooo...

si Putih.. dia ni hero dalam ramai2.. dia suka duduk cam apek kalah judi.. hak3.. sgt memahami.. penah skali aku tgh sedih n nanges tetibe dia dtg n peluk aku.. pergghhh... sgt menyentuh kalbu.. susah nak cita perasaan masa tu.. tapi skrg dia da tade :( kena langgor masa nak halang anak2 dia main2 kat jalan.. last2 dia yg kena langgor.. sedih giler... huk2

okay.. ni Bubu n Bibi.. lomentik kan? :> wohuuuu~!! sayangnye tinggal si Bibi je skrg.. generasi Bubu+Bibi pun da tade da :( mati n hilang :(






sejak adanya Bibi ni.. wah! makin meriah umah aku.. bukan ape... dia ni produktif.. hahaha jenuh2.. skrg ni penuh dgn anak2 dia jek dalam umah ni.. sume aktif bersukan dalam umah.. haha nanti aku tunjuk lagi gambo anak2 Bibi.. pusing2 bapaknye ituuuu jugak.. keh3... jumpa lagi... daaaa~!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Hasfarina said...

:)

Post a Comment